keyboard-1754921_960_720

LinkedIn přichází s videem

LinkedIn přichází s novinkou – uživatelé budou moci nahrát a sdílet video skrze mobilní aplikaci. Funkce nativního videa je momentálně testována uživateli a tvůrci v USA. Měla by být spuštěna v příštích měsících a být dostupná celosvětově. Jak to bude vypadat?

Ne víc než 10 minut

Videa ve feedu se budou přehrávat automaticky, bez zvuku, a stejně jako na ostatních platformách mohou být vertikální i horizontální. Maximální doba nesmí přesáhnout 10 minut, mluvčí LinkedInu však doporučuje stopáž mezi 30 sekundami až 5 minutami.

Video jako zdroj informací

Proč byste měli sdílet video právě na LinkedInu? Největším lákadlem jsou informace, které se k vám dostanou. Kromě počtu shlédnutí, lajků a sdílení se dozvíte, pro jakou společnost pracují a jaká je profese těch, kteří video shlédli.

LinkedIn je tím pravým místem pro B2B publikum, velké společnosti se proto nového formátu nemohou dočkat. Skrze video mohou představit nový produkt, prezentovat společnost či vysílat záznamy z přednášek a jiných akcí. LinkedIn tak poskytne značkám další cestu, jak vyprávět vlastní příběh a upevňovat jejich jméno na trhu.

A co z toho má LinkedIn?

LinkedIn potřebuje aktivní uživatele – přestože má stránka přes 500 milionů členů, jen něco přes 20 % z nich využívá platformu každý měsíc. V průměru stráví uživatel  na LinkedInu jen 2 minuty denně, což je v porovnání s 50 minutami na Facebooku opravdu málo. Od videí si proto slibuje zvýšení aktivity členů a jejich častější a delší pobyt na stránkách.

 

 

 

Předchozí příspěvek
Geefunding_crowdfunding
Oblíbené

Crowdfunding: Když nemáte dostatek vlastních financí

Další příspěvek
557556121_1280x714
Oblíbené

Obsah je král